blod är INTE tjockare än vatten!

och skulle det vara det så känner jag många spm går på blodtunnande!
känns så skönt att det vara är nyår kvar nu! sen e skiten över!
underbart!!!

jo julhelgen har väl varit ok... kanske inte allt för dålig o jag jobbar hellre än att sitter hemma med en familj o gör att för att skydda fasaden! det är BARA tragiskt! haha men alla vet ju vad ni är för solk ändå så jag kan väl rekomendera "teamet" att bespara sig skiten! ett litet tips bara =)

denna veckan kommer att bli kanon bra! ska försöka hinna på gymmet lite o så... dax att öppna böckerna igen! usha... borde ha pluggat lite mer nu men men!
sitter nu i min nys rosa flanellPJ (tack Thollen) och mina varma o goa rosa duntoflor (tack Jossan) och livet känns underbart... ska fixa det sista inför morgondagen nu o sen ska ja krypa ner under den rosa nya pläden (tack mormor) o kolla på Beck o äta päronchoklad o dricka ett glas vin! mmm... det har jag minsan förtjänat!

dagens låt: Perfect Day  -  Hoku

känns så efter allt!
jag menar, sista halvåret har varit tufft nog som det har varit. att behöva kämpa för att hålla huvet ovan vattnet för att inte drunkna o människor sparkar ner en ännu djupare i skiten varje gång! otroligt men nu kan det bara gå åt ett håll... jag har slagit räva i botten lagom till jul! visst! inga problem men jag vet iaf att jag inte är en kännslolös slemhög utan jag kan utrycka mig och ja har inte direkt förlorat ngt.. känns bra!
mmm
sak spela min låt o fixa nu!

GOD FORTSÄTTNING!
så hörs vi snart!

(saknar dig som FAN farfar!!!)

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0