vissa dagar är bättre än andra...

medans andra bara är...




vad kan man säg...?
det kommer dagar i livet.. som ex i dag..
de kommer inte så offta nu mera men de var mer när jag var yngre..
sådana dagar som om allt känns klarare fanst det ändå är ett blurr...
svårt att förklara men när det känns som att luften är klarare ock vinden är mildare och regnet är varmare fast det egentligen inte ´är ngn skillnad från dagen innan..

jobbade 7 till 12.30 och sedan 16 till 22 i dag.. helvetespass med massa larm o stress men när jag gick hem var vädret underbart fast inte perfekt.. underbara värld.. jag ha ett skit jobb o ett helvete till privatliv i bland känns det som men det kan inte göras så mycket åt..  livt kändes kanske inte så bra men endå perfekt på vägen hem nu..

var på bröllop i går mellan micke o christina.. fy fan vad mys.. bara mysiga människor och yber mysiga lokaler mm..
var så underbart.. efter cermonin i kyrkan var vi i kvarnen här i fkp.. det blev italiensbuffe o chokladfontän.. mmm
efter detta trubadurade Mo och spelade den . "jag ska ge dig min morron, jag ska ge dig min dag..."
jättemys.. just det ögonblicket kändes.. som det skulle följa mig hela livet... vet inte varför men allt känndes ok just då..

jaja ,,, ska nanna nu.. mer bilder  o skit i morron..

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0