VAD ÄR DITT JÄVLA PROBLEM???

mig antagligen!    haha

hoppas att du är så misrebel som du faktiskt ser ut att vara!
att du över huvud taget kommer och sätter dig där du inte är välkommen och måste bete dig som en 3åring!
otroligt vad  trasig du måste vara.. hade inte allt hänt som faktiskt har hänt hade jag nog bara tyckt synd om dig men just nu hoppas jag bara att alla du umgås med genomskådar dig och inser vad du är för manipulativ och försupen ursäkt till en människa..

nr 1:
att sätta dig hos oss om det stör dig så mycket?? why??
nr 2: varför kasta en flaska så? nödvändigt?
och sisst nr 3: varför hångla upp din polare framför människan (som uppenbarligen offrar sina bästa vänner för dig) bara för att bevisa ngt eller för att det stör dig att jag och tholle faktiskt har gjort det bästa av situationen du var tvungen att sätta oss/mig i bara för att du trodde att ditt liv skulle bli bättre om vårat/mitt var skit???

haha                                              u lose I win!

jaja kvällen var trevlig som skam förutom denna lilla patetiska insident!!
koffe, krook, sara, emma o massa massa trevligt folk var med..
länge sen jag hade så roligtpå maran!

hähä nu ska jag ta en dusch så jag inte stinker för mycket sprit på jobbet... ska jobba till 22.. isha!

see yah!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0