trött och sönderstucken!

men känns skönt att vara hemma igen efter många om och men!
var skönt att få ett svart/vitt svar på att  jag har för mycket att göra egentligen! 
är nu sjukskriven en vecka och ska bara ta hand om mig själv nu!!

är helt blå efter alla dropp o skit de satte! 

kom som sagt hem i fredags men inte orkat med ngt sen jag kom hem..
ska fixas o donas med såret o så men känns bara rätt att få vara lat en stund..!
tholle var med mig på sjukan o det kändes bra att man har en så bra kontackt att man kan göra sånt!
han var med ända fram tills de körde mig genom dörren till operationen!
läskigt men narkosen var det skönaste jag varit med om på länge..
synd att man inte kan semestra i narkosens land! morfinet på uppvaket var inte dumt det heller iofs! tre sprutor sen sov jag som en gris igen!    haha

ska ta o byta tvätten nu o sen ta en dush o sen nanna lite till om jag orkar till sängen vill säga!
natti natt

see yah babes!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0