stel som en pinne!!!

HJÄLP!


 

vad ska man göra när det känns som ruggen har gott av.. massor att pyssla med i morron ( bla. ett bröllop att gå på), jobba hela helgen o massa skolarbete att göra... jag vet inte vad som har hänt..
borde sluta sova så dumt!
fattar inte vad som händer!


 

aja kan spendera min vakna tid med att berätta om senast då.. sitter på en trästol med kudde i ryggen ... stel som en pinne!
i dag var en bra dag.. var nere på stan med jossan o anna o fikade med folk..
var ganska skönt att det inte blev tjafs.. eller ja inte med honom iaf.. känndes konstigt iom att alla glodde och jag vet vad de tror om mig.. önskade bara att ngn kunde ta det med mig direkt...
en brud var framme o passade på o tjafsa liite om ngt halsband men men..


känns som om allt är upp o ner.. just nu iaf..
känndes så otroligt konstigt att människorna jag kunde gå o fika med för bara några veckor sedan eller som kunde komma upp på en kaffe o skippo helt plötsligt glor och viskar.. tro mig! jag hör allt.. varit där och vänt innan sörru!

orka sitta och vara irriterad på saker jag inte kan hjälpa iaf men det gör faktiskt ont!
att låta det bero som en god vän sa i dag går inte i min v'ärld..
vad betyder det egentligen? "låta det bero"
måste vara ngt väskötskt!
jag vet vad det betyder men funkar det? är det egentligen ngn som kan leva upp till det?? hur gör man?? hur blir resultatatet?



 

jag vet att allt inte kommer att bli som det har varit innan men jag vet att jag alltid landar på fötterna!
mitt liv har väl vänt innan men då visste jag vad jag lämnade iaf.. för ca 6 år sen flyttade jag hit till falköping men då hade jag inget att förlora och visste väl inte heller vad jag gav mig in på heller egentligen.. men jag antar att det skulle vara svårare att göra ngt sådant i dag iom att jag har en del vänner/fam ( eller vad man nu ska kalla dem so är kvr??) här!
klart att jag vill ut o testa vingarna innan det blir för sent.. jag menar.. man kanske vill ha en familj.. en egen en vacker dag men jag vill iaf test livet..


 

<--- (oldie lånat av mr T)



denna sommaren har varit bra för mig.. hittat en "partner in crime", jossan (ms decibel) och haft många goa stunder.. massa hyss o döliga ideer ilag.. jag kan inte bara släppa den delen av mig, av mitt liv.. det är alltid så här jag hade velat ha mitt liv om jag inte hade varit så feg!
undrar vad som är det värst som skulle kunna hända??
jaja .. jag slipper ju skiten här om jag flyttar.. vill reda upp lite innan.. hjälpa ett hjärta på fötter o så innan..
har ju ändå skolan kvar.. ett halvår iaf..

jaja varit tillräckligt filosof för i natt..
ska ta mina ryggdelar o nanna nu så jag inte behöver sminka över så mycke svarta ringa i morron.. jag menar.. e man så pank som jag får man göra allt för att spara på sminket..  DET E JU DYRT SOM SKAM!


 

nattnatt!



 

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0