snart rasslar det till på RASSLE!

hoho  i dag åker vi mot emmaboda!
kanske blir lika lyckat som wcr eller kanske bättre!
ska träffa o leka med min alldeles egna lillasysteryster!
fy fan vad jag har sett fram emot detta hela jävla sommaren.
tack jossantossan för hjälpen!
utan dig hade jag aldrig kommit iväg!


vad vore mitt liv utan denna bruden!
ganska lungt och stillsamt där man ligger hemma o vilar på lediga dagar skulle jag kunna tänka mig!

alla ska på rassle ska bli helt underbart
en liten sugig grejj bara är att jag är mitt inne i en döförskylning! suck
men det botas nog av lite sprit, kalla o blöta nätter i tält och en allmän sömnbrist!
men va fan man lever ju bara en gång!

usha ska till mitt gamla jobb o lämna lite nycklar o sen till systemet... isha!
men sen bär det av!




jo just det fördig som läser ofta!
kom i håg vad jag har nämnt i tidigare inlägg om att när du är som lyckligast så ska jag offra allt för att du ska förlora allt som du har... precis som jag gjorde!


skriver en uppdatering  på söndag!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0