ok.. kanske inte blev som jag hade tänk!?

men va fan gör det då???
haha fick åka hem med en trolig hjärnskakning på lördag fm.. surt men så e la livet antar jag..
jag hann se Liptones.. surt surt surt! men men
träffade lillasyster och massa folk nya och gammla...                    


kan inte beskriva va skönt det var när jag mötte upp tholle på stationen i emmaboda.. suck du må vara min bästa vän men även min skyddsängel eller ngt..
killen som kokar en julskingka o grilljerar i mitten av agusti bara för att det är gott! söt!



otroligt vilken helg..
lite surt nu när man fick lönespecken att inse vad dåligt betalt man har.. fan skulle verkligen vilja göra ngt annat eller iaf gå upp i lön men jag får la nöjja mig med detta..
ska betala allt i morron och se glad ut även om jag måste limma smilet =)))

men att sura över saken gör ju inte skiten bättre iaf.. hur mycket man än surar..
jobba som en idiot nu bara så blir det bra igen..
men helt sjukt att man bara får 11 för 140 timmar.. måste kolla detta...

nä ska ta o käka mitt pencilin nu o hoppas på att morrondagen blir bättre!

jo en sak till..
vi pratade på rassle.. lovade att jag aldrig skulle skriva om dig mer här!
aldrig mer jag lovar men nu har jag fundilerat och insett att om du inte ens har rett upp med tholle än så kommer jag aldrig att bli ngt annat än ett fyllesnack!
har varken ork eller tid med sånna människor som du!
du är from nu luft för min tillsammans med packet du red in med!

tack o hej, leverpastej!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0