MARAN!

haha nu skulle man kunna tro att det e en jävla brudjävel jag menar men så är icke fallet=)
ska på maratonrocken i fkp i dag.. ska bli så roligt..
har lovat att kika på tholles band GAS kl 21!             ska ju bli tal o grejjor!

mycket roligt som har hänt redan i dag som fått mig att inse att jag redan har vunnit! haha

vill DU mig ngt kan du ta det med mig PERSONLIGEN om DU törs!
fy fan vad fegt att du skickade henne.. stackarn behöver väl för fan inte bli indragen... hon har inget med detta att göra..

dessuom sitter du o gnyr om att du inte har nåra pengar o att ngn kanske skulle kunna betala för dig.. taskigt läge hörru.. att pengarna inte räcke.. VÄLKOMMEN TILL VERKLIGHETEN.. här kan man inte gå ut o supa varje helg eller sitta på fiket varje dag o  inte jobba.. så e de vettu!




saknar min familj som skam i dag..

ska nog ringa mamma i morron o lillasyster med..
hoppas att det löser sig så man kommer till rassle så jag får träffa dig gumman!
du har blivit så stor att jag inte kan fatta..
fan lilla my.. korven... stora tjejen.. att jag inte kan fatta som sagt..
du e stor o vuxen nu.. storasyster är såååå stolt o vill bara nypa dig i kinden o förklara hur dukig du är!!!

nä ska fixa tholles hår nu!

see yah!

O&O/illA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0