ligger hemma i sängen i dag.. snacka om oflyt!

haha ligger hemma med förskylning när det är som varmast.. där fick man för sina synder! haha
det gör inget så men vore kul att kunna hitta på något i helgen nu när man är ledig!
trodde inte att en sommar kunde vara så bra som denna..
ville verkligen inget annat än att gräva ner mig i början av sommaren.. gillar inte jobbat, sk polare som snacka massa skit o sabbade massa och över huve taget inget som funkade men det är ju så livet är i bland.

det bästa är att hade inte detta hänt hade jag ju aldrig fått veta vad de tyckte ommig och jag vill inte ha sånna människor i mitt liv längre.. fatta bortkastad energi!


jossan är underbar! sötaste skruven i asken!
ska väl försöka träffa henne idag o kika på nya konsten!
du är mitt <3a... det ska du veta gumman!

hoppas att allt detta håller i sig nu när hösten kommer.. fan bara ett halvår kvar nu i skolan sen ska jag fixa det som fattas i mitt liv.. lägga lite pengar på mig själv o bara götta mig!
skaffa ett jobb jag trovs med o bara göra roliga saker.. med rolga människor.. jämt..

nä ska väl ta o kurera mig nu allt!

o&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0