fan vad vardagsmys!

jobbade i dag till 16.30.. ska göra samma sak i morron vilket inte är så lockande! vill verkligen inte men börjar vänja mig lite nu!
jobbet gick väl bra förutom att det kanske e en ny magsjukevåg på G! suck.. inte igen! allaspyr o har diaré!
men men man ska ju inte ta med sig jobbet hem säger de.. så nu släppervi den saken!



var hemma o pillade en stund med hemmet i stort närjag hade slutat..
sen kom jossan o visade vad hon hade tatuerat vidare på armen.. ricktigt fint asså.. vackra duvan!
hon hade gått i spöregn till ica för att köpa mat.. blev ugnpizza i sängen som de brudar vi är.. haha!



sen blev det film.. "vad kvinnor vill ha" med popcorn o choklad! mm.. o massa rökpauser..
såg aldrig klart filmen men vi var duktiga och insåg att klockan bara flugit iväg och  sa nattinatt rätt tidigt så jag kommer i säng i tid.. måste fan sova ordentligt så som jag jobbar just nu.. vet inte om det är mera än vanligt men känns mer..
kanske är för utmattad bara.. skulee fan behöva en semester!
nu!



nä ska laga en liten o snabb matlåda o dusha o sen nanna..
regnet slår så gött mot fönstret nu så jag ska absolut inte klaga på vädret...

nattinatt från en trött illA

O&O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0