and it rains...

.. and rains.. and rains..

välkommen till falköping.. den svenska sommarens semesterort!
haha.. ledig dag i dag! skulle haft handledning i psykoligi i skolan i dag men blev krux med min lärare..igen!
hon dök inte upp o trodde jag var sen..men men
var hos lollo o myste medandans regnet bara ösade ner..
ngt speciellt med lukten av nyklippt gräs och regnvatten.. tänkte på dig morfar i dag!
önskade du hade levat o sett vilken människa jag har utvecklats till..
jag vet att du hade varit stolt..



jobba i morron igen då.. sissta tre dagarna på sem.vicket..
har haft en skitsommar på jobbet men kommer fan att sakna det ppå ngt sätt..
undrar vadsom kommer att hända i höst..
ska fan bli klar med skolan iaf..

pratade med mamma i dag... saknar dig o vill att  du ska komma hit..
har fan inte setts sen.. januari.. fuck!
jag saknar dig!

men men
dax att nanna...
inga nya intriger att nämna...

kisses

O&O/illA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han hade blivit väldigt stolt! Av det lilla jag hann träffa honom verkade han vara en god man.

2008-08-13 @ 02:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0